Przejdź do treści

Try searching for a product

Nie znaleziono produktów, których szukasz.

Regulamin

1. DEFINICJE

1.1. Konsument – osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

1.2. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą, posiadająca zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą. Przedsiębiorcami są także wspólnicy spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej (art. 4 ustawy z dnia 30 kwietnia 2018 r. Prawo przedsiębiorców).

1.3. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

1.4. Sprzedawca – właściciel sklepu internetowego tj. MOTOSPORT PARTS MARCIN KALWINEK, z siedzibą w Pabianicach ul. Wschodnia 48, kod pocztowy 95-200,  NIP 7311834142.

1.5. Klient – użytkownik sklepu internetowego oraz podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.

1.6. Moduły blokujące licznik – inaczej urządzenia do manipulacji przebiegiem lub powszechnie nazywane blokady kilometrów, zwane również modułami zatrzymującymi licznik lub blokadami przebiegu, to urządzenia elektroniczne instalowane w pojazdach, które tymczasowo zatrzymują naliczanie kilometrów przez licznik pojazdu. Produkty te są przeznaczone wyłącznie do użytku diagnostycznego lub testowego w warunkach warsztatowych. Ich celem jest umożliwienie przeprowadzania dokładnych analiz systemów pojazdu bez zmiany wartości przebiegu, co może być istotne w przypadku testowania różnych systemów elektronicznych lub mechanicznych. Moduły te nie mogą być stosowane w pojazdach poruszających się po drogach publicznych ani w żadnym celu związanym z oszustwem lub manipulacją przebiegiem, co jest niezgodne z przepisami prawa.

1.7. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.

1.8. Sklep Internetowy – sklep internetowy KILOMETRY STOP, działający pod domeną https://kilometrystop.pl, prowadzony przez Sprzedawcę.

1.9. Produkt – oferowany towar na stronie internetowej https://kilometrystop.pl.

1.10. Dostawa – oznacza umowę zlecenia usług przewozowych polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu oraz w określone w nim miejsce.

1.11. Dostawca – jest to podmiot, organizacja, który ma za zadanie dotransportować określone dobra odpowiednim odbiorcom, objęty umową zawartą z odbiorcą lub nadawcą towarów.

1.12. Kurier – osoba wyznaczona do szybkiego, niezwłocznego dostarczenia do wybranego celu różnych przesyłek, dokumentów, paczek itp.

1.13. Towar – oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.

1.14. Regulamin – niniejszy regulamin.

1.15. Wada – oznacza niezgodność sprzedanego Towaru z Umową Sprzedaży. W szczególności występuje, gdy Towar nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w Umowie Sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia lub została Klientowi wydana w stanie niezupełnym. Wadę stanowią wada fizyczna oraz wada prawna.

1.16. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. 

1.17. Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

2.1.  Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego działającego pod adresem kilometrystop.pl. Sklep specjalizuje się w sprzedaży urządzeń do pojazdów, konkretnie modułami blokującymi licznik.

2.2.  Właścicielem sklepu jest MOTOSPORT PARTS MARCIN KALWINEK, z siedzibą w Pabianicach ul. Wschodnia 48 kod pocztowy 95-200,  NIP 7311834142, REGON 368352254, e-mail: office@motosport-parts.pl, tel. do kontaktu ze Sprzedawcą:  574 700 204.

2.3.  Korzystanie ze sklepu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. Klient zobowiązany jest do zapoznania się z jego treścią przed dokonaniem zakupu.

2.4. Adres do zwrotu towaru (odstąpienie od umowy/reklamacja): MOTOSPORT PARTS MARCIN KALWINEK, Pabianice ul. Wschodnia 48, kod pocztowy 95-200. 

3. ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWNIEŃ

3.1. Zakupy w Sklepie Internetowym mogą być dokonywane wyłącznie przez osoby pełnoletnie.

3.2. Zamieszczone na stronach sklepu ceny są jedynie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.

3.3.  Prezentowany katalog produktów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, ma jedynie charakter informacyjny.

3.4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostępność usług lub przerwy techniczne po stronie pośredników płatności lub dostawców sieci Internet, na które nie miał wpływu.

3.5. Sklep Internetowy daje możliwość Klientowi do założenia konta, dokonania rejestracji. Osoba nieposiadająca takiego Konta może w ramach Sklepu przeglądać dostępne w niej Oferty i składać Zamówienia. W takim wypadku do korzystania przez taką osobę ze Sklepu w powyższy sposób stosuje się odpowiednio postanowienia dotyczące Klienta, a osoba taka zobowiązana jest przestrzegać niniejszy Regulamin.

3.6. Sprzedawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.

3.7. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby zapewnić sprawne funkcjonowanie Sklepu Internetowego 24 godziny na dobę i przez 7 dni w tygodniu, co nie wyłącza uprawnień Sprzedawcy do wprowadzenia Przerwy Technicznej i czasowego ograniczenia bądź całkowitego zawieszenia dostępu do Sklepu Internetowego.

3.8. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostępność usług lub przerwy techniczne po stronie pośredników płatności lub dostawców sieci Internet, na które nie miał wpływu.

3.9. Sprzedawca stosuje mechanizm plików „cookies”, które podczas korzystania przez Klientów ze strony Internetowej Sklepu, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików „cookies” ma na celu poprawne działanie Strony Internetowej Sklepu na urządzeniach końcowych Klientów. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Sprzedawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze strony Internetowej Sklepu.

4. PRZEZNACZENIE PRODUKTÓW – CEL DIAGNOSTYCZNY

4.1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są przeznaczone wyłącznie do celów diagnostycznych oraz testowych. Produkty te umożliwiają przeprowadzanie testów systemów pojazdów w warunkach warsztatowych.

4.2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z niewłaściwego użytkowania produktu, chyba że wynika to z wadliwości samego produktu lub braku odpowiednich ostrzeżeń/instrukcji.

4.3. Produkty, takie jak moduły blokujące licznik, są przeznaczone do testowania pojazdów w warunkach warsztatowych i nie powinny być używane na drogach publicznych. Użycie w innym celu może naruszać przepisy prawa. 

4.4. Zamieszczone na stronie internetowej moduły blokujące licznik nie są przeznaczone do oszustwa ani manipulacji przebiegiem pojazdu w celu m.in. nadużycia prawa. Używanie modułu blokującego licznik w sposób niezgodny z przepisami prawa, w tym w celu manipulacji przebiegiem pojazdu, może być karane zgodnie z art. 306a Kodeksu karnego.

4.5. Sprzedawca nie odpowiada za wpływ produktów na systemy kontrolne pojazdu, takie jak prędkościomierz czy ABS, w przypadku użycia niezgodnego z przeznaczeniem i instrukcjami, chyba że wpływ ten wynika z wady samego produktu.

5. REJESTRACJA

5.1. Aby dokonać zakupu w sklepie internetowym Klient może dokonać rejestracji, nie jest to jednak obligatoryjne i Klient ma możliwość zakupu towaru bez rejestracji. Rejestracji można dokonać w ramach składania zamówienia, jak również w każdym momencie. Po rejestracji zakładamy konto dla Użytkownika, które będzie mógł wykorzystać do zarządzania swoimi danymi, jak np. adres dostawy.

5.2. Rejestracji mogą dokonać wyłącznie osoby fizyczne pełnoletnie i posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne i spółki osobowe. Wymóg ten dotyczy również realizacji zamówień. W przypadku rejestracji spółki jako użytkownika, osoba dokonująca rejestracji gwarantuje, że jest upoważniona do reprezentowania spółki.

5.3. Podczas rejestracji konta należy podać imię i nazwisko, adres rozliczeniowy i adres dostawy, numer telefonu i adres e-mail oraz hasło (dalej „Dane dostępowe”).

5.4. Użytkownik składa wiążącą ofertę zawarcia umowy rejestracji konta, przesyłając wypełniony formularz rejestracyjny. Przed ostatecznym złożeniem formularza rejestracyjnego zostanie wyświetlone podsumowanie wpisanych przez Użytkownika danych. Błędy w danych można skorygować, klikając w przeglądarce przycisk Wstecz i zmieniając odpowiednie wpisy.

5.5. Rejestracja konta jest zakończona po otrzymaniu wiadomości e-mail na konto Klienta.

5.6. Użytkownik jest odpowiedzialny za prawidłowość i kompletność informacji podawanych przez niego podczas rejestracji. W przypadku podania niepoprawnych lub niekompletnych informacji mamy prawo do wypowiedzenia i usunięcia konta bez uprzedzenia. Użytkownik zobowiązuje się do natychmiastowego i bezzwłocznego powiadomienia nas w przyszłości o wszelkich zmianach w danych podanych przez niego podczas rejestracji.

5.7. Użytkownik ma możliwość usunięcia konta w każdym czasie. 

6. PŁATNOŚCI

6.1. Klient może wybrać następujące formy płatności:

– Płatność BLIK

– Karta płatnicza

– Przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności, VAT EU PL7311834142

EORI PL731183414200000

6.2. Dokonując zakupów w Sklepie Internetowym, Klient akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Klient ma prawo wycofać swoją akceptację w każdym czasie, należy to zrobić w formie oświadczenia na adres mailowy Sprzedawcy –  office@motosport-parts.pl

7. REALIZACJA ZAMÓWIENIA 

7.1. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

7.2. Towar dostarczany jest standardowym Kurierem. Klient ma jednak możliwość wybrania metody dostarczenia innym Kurierem.

7.3. Kupujący jest zobowiązany do podania prawidłowego i dokładnego adresu, pod który ma być  dostarczony  Towar.  Miejscem  spełnienia  świadczenia  jest  adres  podany  przez Kupującego jako adres do doręczeń zamówionego Towaru. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez Wad.

7.4. Koszty dostarczenia Towaru ponosi Klient.

7.5. Termin realizacji zamówienia wynosi do 5 Dni roboczych. 

7.6. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że Towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

7.7. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.

7.8. Klient zgadza się na wykorzystanie numeru telefonu do kontaktu podczas realizacji zamówień celem uzgodnień i zapewnienia sprawnej realizacji zamówień (zgoda jest dobrowolna, ale jej brak może skutkować utrudnieniami w realizacji zamówienia np. brak powiadomienia ze strony Dostawcy, jeśli nie zastał odbiorcy przesyłki i pozostawienie przesyłki w magazynie a w konsekwencji jej zwrot do nadawcy z winy odbiorcy).

7.9. Sprzedawca wystawia dokument sprzedaży, którym jest paragon lub faktura VAT.

7.10. Sprzedawca na adres poczty elektronicznej Klienta przesyła, w formie pliku elektronicznego w formacie PDF, dowód zakupu obejmujący dostarczane Towary.

7.11. Klient w celu otrzymania faktury VAT powinien zadeklarować w momencie dokonywania zakupu, że nabywa Towar, jako Przedsiębiorca (podatnik) w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą. Zgłoszenie powyższej deklaracji, następuje poprzez wypełnienie odpowiednich pól w formularzu danych do płatności, przed wysłaniem zamówienia do Sprzedawcy.

7.12. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, osoba dostarczająca (Kurier) pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.

8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

8.1 Klient będący Konsumentem, ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego, w terminie 14 dni bez podania przyczyny. 

8.2. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży rozpoczyna się dla Umowy sprzedaży, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Towar – od objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku, gdy Umowa sprzedaży obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części, dla pozostałych umów – od dnia ich zawarcia.

8.3. Oświadczenie Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży nie wymaga szczególnej formy. W tym celu wystarczające jest skorzystanie z formularza odstąpienia, określonego w załączniku do Regulaminu lub złożenie wyraźnego w swojej treści oświadczenia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedawcy.

8.4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży jest ona uważana za niezawartą.

8.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

8.5.  Warunkiem przyjęcia zwrotu produktu w sytuacji kiedy przedmiotem świadczenia jest Towar w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu nie można zwrócić m.in. ze względu na ochronę zdrowia, towar musi zostać zapieczętowany w przypadku zwrotu. 

8.6. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.

8.7. Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

8.8. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę). Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

8.9. W wypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

8.10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

8.11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Adres do zwrotu Towaru: MOTOSPORT PARTS MARCIN KALWINEK, z siedzibą w Pabianicach ul. Wschodnia 48, kod pocztowy 95-200.

8.12. Zgodnie z art. 35 ustawy o prawach konsumenta, w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, Sprzedawca ma prawo obciążyć Konsumenta uzasadnionymi kosztami związanymi z odesłaniem towaru do dystrybutora lub magazynu, jeśli towar został zamówiony zza granicy. Koszty te obejmują bezpośrednie koszty zwrotu towaru oraz ewentualne opłaty związane z procedurami importowymi. Wysokość tych kosztów zostanie przedstawiona Konsumentowi przed dokonaniem zwrotu i będzie zgodna z aktualnymi cennikami międzynarodowych firm logistycznych, takich jak DHL Express czy DPD. Sprzedawca nie będzie obciążać Konsumenta kosztami, które nie są bezpośrednio związane z procesem zwrotu towaru lub przewyższają rynkowe standardy kosztów transportu międzynarodowego. Opóźnienia wynikające z czynników niezależnych od Sprzedawcy, takich jak działania celne, nie wpływają na obowiązek poniesienia tych kosztów.

8.13. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umowy:

– W której przedmiotem świadczenia jest towar o charakterze indywidualnym, nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta.

– W której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia.

– W której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

8.14. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi, który zakupuje towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą, kiedy zakup towaru na stronie internetowej jest związany z działalnością zawodową Klienta.

8.15. Postanowienia powyższe stosuje się do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.

9. REKLAMACJE KONSUMENCKIE

9.1. Sprzedawca ponosi  wobec  Konsumenta  odpowiedzialność  za  brak  zgodności  Towaru z Umową sprzedaży istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy.

9.2. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda  wymiany,  a doprowadzenie do zgodności Towaru z Umową  sprzedaży  w sposób  wybrany  przez  Konsumenta  jest  niemożliwe  albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli niemożliwość lub nadmierność kosztów  dotyczą  zarówno  naprawy,  jak  i wymiany, Sprzedawca  może  odmówić doprowadzenia  Towaru  do  zgodności  z Umową.  W takim  przypadku  Konsument  może złożyć  oświadczenie  o obniżeniu  ceny  albo  odstąpieniu  od  Umowy.  Przy  ocenie nadmierności  kosztów  dla  Sprzedawcy  uwzględnia  się  wszelkie  okoliczności  sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Towaru z umową sprzedaży, wartość Towaru zgodnego  z Umową  sprzedaży  oraz  nadmierne  niedogodności  dla  Konsumenta  powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową sprzedaży. 

9.3.  Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany Towaru w rozsądnym  czasie  od  chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności Towaru z Umową sprzedaży.

9.4. Wszelkie  reklamacje  związane  z Towarem  lub  realizacją  Umowy  Konsument  składa w wybranej przez siebie formie- pisemnie, za pomocą adresu e-mail (office@motosport-parts.pl), lub osobiście w Lokalu Przedsiębiorcy. Dla zawiadomień Konsument może skorzystać formularza stanowiącego załącznik do Regulaminu. W zawiadomieniu powinny zostać wskazane co najmniej: imię, nazwisko i adres zgłaszającego reklamację, określenie reklamowanego towaru, w zakresie w jakim jest to właściwe dla danego jego rodzaju, dowód zakupu reklamowanego towaru, opis niezgodności towaru i termin w jakim wada została dostrzeżona, a w stosownych przypadkach także okoliczności uzasadniające reklamację.

9.5. Po otrzymaniu reklamacji Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu potwierdzenia jej otrzymania oraz ustalenia dalszych kroków postępowania. Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania  Reklamacji ma obowiązek się do niej ustosunkować

9.6. Sklep Internetowy nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

9.7. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Produktu Klientowi lub przed upływem terminu przydatności produktu deklarowanego na opakowaniu. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Produktu na wolny od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.

9.8. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady powstałe wskutek niewłaściwego użytkowania produktu przez Klienta, niezgodnie z instrukcją obsługi która jest zamieszczana każdorazowo w opisie produktu na stronie internetowej. 

9.9. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych towaru powstałych podczas transportu, zaleca się sporządzenie protokołu szkody w obecności kuriera oraz niezwłoczne poinformowanie sprzedawcy, co ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji. Brak protokołu szkody nie wyłącza jednak możliwości zgłoszenia reklamacji

9.10. Postanowienia Regulaminu w powyższym zakresie stosuje się również do Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.

11. GWARANCJA

Towary oferowane w Sklepie Internetowym – o ile nie jest wyraźnie wskazane – nie są objęte gwarancją Sprzedawcy. Sprzedawca nie jest gwarantem w przypadku udzielenia gwarancji przez producenta towaru. Powyższe nie wyłącza uprawnień Konsumenta i Przedsiębiorcy na prawach konsumenta do przysługujących mu z tytułu obowiązku Sprzedawcy dostarczenia towaru zgodnego z umową.

12. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

12.1.  Klient, korzystając ze sklepu, wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych oraz RODO.

12.2.  Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie będą udostępniane osobom trzecim bez zgody klienta.

12.3. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Klienta są ujęte w Polityce Prywatności.

13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

13.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

13.2. Zabrania się korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zakłócający jego prawidłowe działanie.

13.3. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy. Kopiowanie w całości lub fragmentów informacji zawartych na stronie Sklepu Internetowego phytoseo.pl bez wyraźnej, pisemnej zgody Sprzedawcy jest zabronione. Dotyczy to zarówno treści tekstowej, jak i graficznej.

13.4. Miejscem jurysdykcji dla wszystkich sporów wynikających z niniejszej umowy lub z nią związanych jest Sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy. Wyjątkiem jest sytuacja, kiedy stroną umowy jest Konsument- wówczas sądem właściwym będzie sąd właściwy dla miejsca zamieszkania Konsumenta. 

13.5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta.

13.6. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy.

13.7. Umowy z Sprzedawcą są zawierane w języku polskim.

13.8. Regulamin wchodzi w życie z dniem 07.10.24r.

Załączniki:

  1. formularz odstąpienia od umowy
  2. formularz reklamacyjny