LUFI XF

Rocznik:

Model: REVOLUTION

726,05 

Description

  • Język menu: angielski
  • 57 Dostępne informacje
  • Podłącz i graj – wystarczy podłączyć gniazdo OBD i zacząć
  • Krystalicznie czysty wyświetlacz LCD
  • Odczytywanie i usuwanie kodów błędów
Kategorie: ,
Szybkie usuwanie
Oryginalny wtyczka
Wskaźnik prędkości
Asystent jazdy

Instrukcje instalacyjne

Opis

REWOLUCJA LUFI XF

Oto, co sprawia, że tuning jest przyjemny: instaluj nowe części samochodowe, programuj je, sprawdzaj dane zapisane w jednostkach sterujących i monitoruj wartości pojazdu w czasie rzeczywistym dzięki LUFI XF Revolution.

Obsługuje funkcje ostrzegawcze, takie jak ostrzeżenie o temperaturze wody, alarm przekroczenia prędkości, przypomnienie o zmianie biegów i ostrzeżenie o awarii pojazdu, aby zapewnić bezpieczną jazdę. Możesz również sprawdzić kody błędów i usunąć je, jeśli to konieczne.

Jest przeznaczony do pojazdów benzynowych ze standardowym protokołem OBD-II, w szczególności tych, które nie posiadają wskaźnika poziomu wody, prędkościomierza i/lub licznika zużycia paliwa.

DOŁĄCZONY:

  • Urządzenie Lufi XF
  • Osprzęt deski rozdzielczej
  • Kabel OBD
  • Karta pamięci 128MB
  • Adapter USB do micro-USB

Filmy instalacyjne

INSTALACJA

  1. Znajdź interfejs danych OBD samochodu, wspólny interfejs zwykle znajduje się pod
    deska rozdzielcza po stronie kierowcy.
  2. Uruchom pojazd i pozostaw silnik włączony.
  3. Podłącz interfejs OBD pojazdu do miernika za pomocą kabla OBD.
  4. Produkt wyświetla animację rozruchu, rozpoznaje protokół, a następnie miernik
    zaczyna wyświetlać się normalnie.
  5. Naprawiono produkt, ukryto ślad, a instalacja została ukończona.

Następujące informacje można wyświetlić na prędkościomierzu LUFI XF:

– IN-MF P. = Ciśnienie wlotowe
– TURBO A = Turbo A
– TURBO B = Turbo B
– PRĘDKOŚĆ ŚREDNIA = Średnia prędkość
– PRĘDKOŚĆ = Aktualna prędkość
– TACHO / RPM = Prędkość obrotowa silnika
– OLEJ P. = Ciśnienie oleju silnikowego
– PALIWO P. = Ciśnienie paliwa w silniku

– Olej T. = Temperatura oleju silnikowego
– WATER T = Temperatura wody (temperatura płynu chłodzącego)
– WODA TA = Temperatura wody (temperatura płynu chłodzącego A)
– WODA TB = Temperatura wody (temperatura płynu chłodzącego B)
– EXT T. = Temperatura spalin
– VOLT = Napięcie akumulatora
– ZEGAR = Zegar

– RUN T = Czas pracy po uruchomieniu silnika
– AIR F. = Przepływ powietrza (czujnik przepływu powietrza)
– FRP = Ciśnienie w szynie
– FRPA = Ciśnienie w szynie olejowej A
– FRPB = Ciśnienie szyny B
– THRO P. = Pozycja przepustnicy

– ACC PB = Pozycja przepustnicy B
– ACC PC = Pozycja przepustnicy C
– ACC PD = Pozycja przepustnicy D
– ACC PE = Pozycja przepustnicy E
– ACC PF = Pozycja przepustnicy F
– PALIWO TA = Temperatura paliwa A
– PALIWO TB = Temperatura paliwa B
– CVTF T. = Temperatura oleju przekładniowego
– POWIETRZE / PALIWO = Stosunek powietrza do paliwa

– IAT = Temperatura powietrza dolotowego
– IAT.B1S1 = Temperatura powietrza dolotowego (jednostka cylindra 1, czujnik 1)
– IAT.B1S2 = Temperatura powietrza dolotowego (jednostka cylindra 1, czujnik 2)
– IAT.B2S1 = Temperatura powietrza dolotowego (jednostka cylindra 2, czujnik 1)
– IAT.B2S2 = Temperatura powietrza dolotowego (jednostka cylindra 2, czujnik 2)

– EGR = Instrukcja korekcji spalin
– SILNIK L. = Wartość obciążenia silnika
– KRÓTKA T. = Krótkoterminowa korekta paliwa (grupa cylindrów 1)
– LONG T. = Długoterminowa korekta paliwa (grupa cylindrów 2)
– 02 B1S1 = Napięcie czujnika tlenu (jednostka cylindra 1, czujnik 1)
– 02 B1S2 = Napięcie czujnika tlenu (jednostka cylindra 1, czujnik 2)
– 02 B1S3 = Napięcie czujnika tlenu (jednostka cylindra 1, czujnik 3)

– IGN.T. = Kąt zasilania (zapłonu)
– Wskaźnik paliwa LEV. = Wskaźnik paliwa
– BARO = Ciśnienie powietrza
– ACC PP = Pozycja pedału przyspieszenia
– CAT.B1S1 = Temperatura powietrza doładowującego (grupa cylindrów 1, czujnik 1)
– CAT.B1S1 = Temperatura powietrza doładowującego (grupa cylindrów 1, czujnik 2)
– CAT.B1S1 = Temperatura powietrza doładowującego (grupa cylindrów 2, czujnik 1)
– CAT.B1S1 = Temperatura powietrza doładowującego (grupa cylindrów 2, czujnik 2)

– PALIWO C. = Bieżące zużycie paliwa
– FUEL C.AVG = Średnie zużycie paliwa
– OUT T. = Temperatura zewnętrzna
– ACC. = Przyspieszenie (m/s)
– GEAR = Wskaźnik biegu
– ODO = Całkowity przebieg
– TRIP = Całkowita liczba kilometrów

SPECYFIKACJE

  • Napięcie robocze: 10-18V DC
  • Prąd roboczy: poniżej 80mA
  • Prąd w trybie uśpienia: poniżej 15 mA
  • Temperatura pracy: -20 – 75C
  • Wymiary: 60mm X 50mm X 67mm

Informacje dodatkowe

Product Options

, , ,

Model

Brand

Years

Opinie

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „LUFI XF”