Przejdź do treści

Try searching for a product

Nie znaleziono produktów, których szukasz.

Regulamin

Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez PHYTOSEO POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Szulcu, za pośrednictwem sklepu internetowego pod adresem phytoseo.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”) oraz określa zasady i warunki świadczenia przez PHYTOSEO POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą w Szulcu usług nieodpłatnych drogą elektroniczną.

SPIS TREŚCI

  1. Definicje
  2. Kontakt ze Sprzedawcą
  3. Ogólne zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
  4. Rejestracja
  5. Zakupy w Sklepie Internetowym
  6. Płatności
  7. Realizacja Zamówienia
  8. Prawo odstąpienia od Umowy
  9. Reklamacja Towaru
  10. Gwarancja
  11. Ochrona danych osobowych
  12. Postanowienia końcowe

1. DEFINICJE

Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.

Dostawa – oznacza umowę zlecenia usług przewozowych polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu oraz w określone w nim miejsce.

Dostawca – jest to podmiot, organizacja, który ma za zadanie dotransportować określone dobra odpowiednim odbiorcom, objęty umową zawartą z odbiorcą lub nadawcą towarów.

Hasło – oznacza ciąg znaków literowych, numerycznych lub innych wybranych przez Klienta podczas Rejestracji w Sklepie Internetowym, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta w Sklepie Internetowym.

Klient – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży.

Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

Konsument – osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Konto Klienta – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której każdy podmiot korzystający ze Sklepu może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto. 

Kurier – osoba wyznaczona do szybkiego, niezwłocznego dostarczenia do wybranego celu różnych przesyłek, dokumentów, paczek itp.

Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą, posiadająca zdolność prawną, wykonująca działalność gospodarczą. Przedsiębiorcami są także wspólnicy spółki cywilnej w zakresie wykonywanej przez nich działalności gospodarczej (art. 4 ustawy z dnia 30 kwietnia 2018 r. Prawo przedsiębiorców).

Regulamin – niniejszy regulamin.

Sklep Internetowy – sklep internetowy PHYTOSEO POLSKA prowadzony przez Sprzedawcę działający w domenie phytoseo.pl. 

Sprzedawca – PHYTOSEO POLSKA SP. Z O.O. z siedzibą pod adresem Szulec 20, 62-860 Opatówek, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego – rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy, pod nr KRS 0001073496, NIP 9681010196, nr REGON 527124180, kapitał zakładowy 50 000 zł.

Rejestracja – oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu Internetowego.

Towar – oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.

Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Wada – oznacza niezgodność sprzedanego Towaru z Umową Sprzedaży. W szczególności występuje, gdy Towar nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w Umowie Sprzedaży oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia; nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Klienta, w tym przedstawiając próbkę lub wzór; nie nadaje się do celu, o którym Klient poinformował Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia lub została Klientowi wydana w stanie niezupełnym. Wadę stanowią wada fizyczna oraz wada prawna.

2. KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  • Adres pocztowy: PHYTOSEO POLSKA SP. Z O.O., Szulec 20, 62-860 Opatówek
  • Adres e-mail: zamowienia@phytoseo.pl
  • Telefon: +48 783 793 273
  • Rachunek bankowy Sprzedawcy; ING Bank Śląski S.A. – PL86 1050 1201 1000 0090 8321 4487
  • Adres do zwrotu towaru (odstąpienie od umowy/reklamacja): PHYTOSEO POLSKA SP. Z O.O., Szulec 20, 62-860 Opatówek 

3. OGÓLNE ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO

  • Zakupy w Sklepie Internetowym phytoseo.pl mogą być dokonywane wyłącznie przez osoby pełnoletnie.
  • Zamieszczone na stronach sklepu ceny są jedynie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
  • Prezentowany katalog produktów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, ma jedynie charakter informacyjny.
  • Sprzedawca dołoży starań, aby korzystanie ze Sklepu Internetowego było możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych.
  • Sprzedawca stosuje mechanizm plików „cookies”, które podczas korzystania przez Klientów ze strony Internetowej Sklepu, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta. Stosowanie plików „cookies” ma na celu poprawne działanie Strony Internetowej Sklepu na urządzeniach końcowych Klientów. Każdy Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Sprzedawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze strony Internetowej Sklepu.
  • Sklep Internetowy dedykowany i dostosowana jest dla Klienta posiadającego Konto, ale osoba nieposiadająca takiego Konta może w ramach Sklepu przeglądać dostępne w niej Oferty i składać Zamówienia. W takim wypadku do korzystania przez taką osobę ze Sklepu w powyższy sposób stosuje się odpowiednio postanowienia dotyczące Klienta, a osoba taka zobowiązana jest przestrzegać niniejszy Regulamin.
  • Sprzedawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.
  • Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby zapewnić sprawne funkcjonowanie Sklepu Internetowego 24 godziny na dobę i przez 7 dni w tygodniu, co nie wyłącza uprawnień Sprzedawcy do wprowadzenia Przerwy Technicznej i czasowego ograniczenia bądź całkowitego zawieszenia dostępu do Sklepu Internetowego.
  • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostępność usług lub przerwy techniczne po stronie pośredników płatności lub dostawców sieci Internet, na które nie miał wpływu.

4. REJESTRACJA

  • W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowiązany jest dokonać nieodpłatnej Rejestracji. Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym.
  • W celu Rejestracji, Klient powinien przejść do zakładki 'Moje konto’ znajdującej się na na Stronie Internetowej Sklepu, następnie w oknie 'Zarejestruj się’ wprowadzić swój adres poczty elektronicznej i przesłać go drogą elektroniczną do Sprzedawcy poprzez wybór funkcji 'Zarejestruj się’.
  • Po przesłaniu formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym, potwierdzenie Rejestracji przez Sprzedawcę wraz z prośbą o ustawienie indywidualnego Hasła. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Prowadzenie Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta i dokonywania zmian podanych podczas Rejestracji danych.

5. ZAKUPY W SKLEPIE INTERNETOWYM

  • Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe podanie danych zamawiającego.
  • Phytoseo.pl zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości tzn. błędnie wypełnionego formularza, bez podania numeru telefonu lub adresu e-mail, pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.
  • Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną, hurtową i sprzedaż Towarów w celu ich dalszej odsprzedaży.
  • Ceny produktów widoczne w Sklepie Internetowym są cenami za sam produkt.
  • Ceny Towarów nie zawierają kosztów dostawy. Dostawa na terenie całej Polski jest darmowa.
  • Wszystkie ceny prezentowane widoczne w Sklepie Internetowym są cenami brutto, tj. są powiększone o należny podatek od towarów i usług (VAT), i wyrażone są w polskich złotych. Oferta ważna jest tylko na terenie Polski.
  • Ceny Towarów ustala Sprzedawca.
  • Cena podana w Sklepie Internetowym w chwili finalizowania składania Zamówienia jest ceną ostateczną, wiążącą zarówno Klienta jak i Sprzedawcę. Po złożeniu Zamówienia cena zamówionych Towarów nie zmieni się, niezależnie od wprowadzonych przez Sprzedawcę zmian cen lub rozpoczętych akcji promocyjnych lub wyprzedażowych.
  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen Towarów znajdujących się w Sklepie, wprowadzania nowych Towarów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  • Klient, zamawiając Towar, dokonuje jego wyboru w sposób właściwy dla danego Towaru, określając w szczególności jego – spośród dostępnych opcji – rozmiar, liczbę sztuk, a w razie potrzeby podając także inne, wymagane informacje.
  • Aby złożyć zamówienie, Klient powinien:
    • Wybrać odpowiedni Towar i kliknąć w przycisk „Dodaj do koszyka”
    • Wybrać metodę płatności za zamówienie spośród dostępnych w Sklepie Internetowym opcji, a także podać dane niezbędne do zrealizowania złożonego zamówienia
  • Zamówienie zostaje złożone w momencie potwierdzenia jego treści i zaakceptowania Regulaminu przez Klienta.
  • Złożenie zamówienia jest tożsame z zawarciem umowy sprzedaży Towarów pomiędzy Klientem a Sprzedawcą.
  • Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej informację o przyjęciu zamówienia do realizacji.

6. PŁATNOŚCI

  • Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
    • Płatność BLIK
    • Karta płatnicza
    • Przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach
  • W przypadku wybrania przez Klienta płatności z góry, za zamówienie należy zapłacić w terminie 7 Dni roboczych od złożenia zamówienia.
  • Sprzedawca informuje, że w przypadku metod płatności, w których pole do wprowadzenia danych niezbędnych do zrealizowania płatności pojawia się bezpośrednio po złożeniu zamówienia, opłacenie zamówienia jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
  • Dokonując zakupów w Sklepie Internetowym, Klient akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Sprzedawcę. Klient ma prawo wycofać swoją akceptację. 

7. REALIZACJA ZAMÓWIENIA 

  • Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • Towar dostarczany jest standardowym Kurierem. W przypadku dużego zamówienia, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu uzgodnienia warunków dostawy.
  • Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez Wad.
  • Koszty dostarczenia Towaru ponosi Sprzedawca.
  • Termin realizacji zamówienia wynosi standardowo do 5 Dni roboczych. Natomiast, przy zamówieniu, w którym jeden z rodzai Towaru został zamówiony w ilości powyżej 5 sztuk, termin realizacji zamówienia wydłuża się do 20 Dni roboczych.
  • W przypadku gdy Klient wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  • Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
  • W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Klient zakupił produkty o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla produktu o najdłuższym terminie realizacji.
  • Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.
  • Klient zgadza się na wykorzystanie numeru telefonu do kontaktu podczas realizacji zamówień celem uzgodnień i zapewnienia sprawnej realizacji zamówień (zgoda jest dobrowolna, ale jej brak może skutkować utrudnieniami w realizacji zamówienia np. brak powiadomienia ze strony Dostawcy, jeśli nie zastał odbiorcy przesyłki i pozostawienie przesyłki w magazynie a w konsekwencji jej zwrot do nadawcy z winy odbiorcy).
  • Klient, po uprzednim uzgodnieniu ze Sprzedawcą, może odebrać towar osobiście w siedzibie Sprzedawcy w godzinach jej otwarcia, godz. 8:00 – 16:00, od poniedziałku do piątku. W przypadku wybrania odbioru osobistego przez Klienta, towar będzie gotowy do odbioru we wskazanym przez Sprzedawcę terminie realizacji zamówienia.
  • Klient zobowiązany jest sprawdzić doręczoną przesyłkę w obecności osoby dostarczającej (Kuriera) to gwarantuje szybkie i bezproblemowe załatwienie reklamacji w razie niezgodności Towaru. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłanego zamówienia Klient ma prawo żądać od osoby dostarczającej (Kuriera) spisania właściwego protokołu.
  • Sprzedawca wystawia dokument sprzedaży, którym jest paragon lub faktura VAT.
  • Sprzedawca na adres poczty elektronicznej Klienta przesyła, w formie pliku elektronicznego w formacie PDF, dowód zakupu obejmujący dostarczane Towary.
  • Klient w celu otrzymania faktury VAT powinien zadeklarować w momencie dokonywania zakupu, że nabywa Towar, jako Przedsiębiorca (podatnik). Zgłoszenie powyższej deklaracji, następuje poprzez wypełnienie odpowiednich pól w formularzu danych do płatności, przed wysłaniem zamówienia do Sprzedawcy.
  • W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, osoba dostarczająca (Kurier) pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.

8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  • Klient będący Konsumentem, ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego, w terminie 14 dni bez podania przyczyny, na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.). Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  • Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musi poinformować Sprzedawcę składając mu pisemne oświadczenie o odstąpieniu. Oświadczenie to może zostać wysłane na adres pocztowy Sprzedawcy lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Sprzedawcy.
  • W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu należycie zapakowanego Towaru w terminie do 14 dni.
  • Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia:
    • W którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie tego towaru
    • W którym Konsument wszedł w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta, weszła w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części, w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu towarów, które dostarczane są osobno, partiami lub w częściach
  • Warunkiem przyjęcia zwrotu produktu jest jego nieuszkodzony stan oraz fakt, że opakowanie produktu nie zostało otwarte. Produkty, które zostały rozpakowane, nie kwalifikują się do zwrotu, chyba że są wadliwe.
  • Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.
  • W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.
  • Jeśli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  • Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę). Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  • W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia od Umowy koszt zwrotu towaru ponosi Konsument.
  • Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  • Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  • Adres do zwrotu Towaru: PHYTOSEO POLSKA SP. Z O.O., Szulec 20, 62-860 Opatówek.
  • Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy:
    • Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umowy:
      • W której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
      • W której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia
      • W której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

9. REKLAMACJA TOWARU

  • Niniejsza procedura reklamacyjna dotyczy Klienta będącego Konsumentem, jak i Przedsiębiorcy dokonującego zakupu w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością. Przedsiębiorca dokonujący zakupu w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością ma takie same uprawnienia związane z rękojmią za wady produktów jak Klienci Konsumenci, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  • Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma Wadę fizyczną lub prawną zgodnie z treścią art. 556 Kodeksu cywilnego (rękojmia) – odpowiedzialność za niezgodność Towaru z Umową Sprzedaży.
  • W przypadku stwierdzenia wady produktu nie wynikającej z transportu, Klient może:
    • w pierwszej kolejności: żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od Wad albo usunięcia Wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od Wad lub usunąć Wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
    • w przypadku, gdy po wymianie towaru lub po usunięciu Wady Towar nadal wykazuje Wadę: złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo Wadę usunie.
  • Reklamacje należy zgłaszać niezwłocznie po zauważeniu Wady, jednak nie później niż w ciągu 2 miesięcy od daty zauważenia wady.
  • Po otrzymaniu reklamacji Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu potwierdzenia jej otrzymania oraz ustalenia dalszych kroków postępowania.
  • W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, zgodnie z art. 561(2) w zw. z art. 354 § 2 Kodeksu Cywilnego, Klient zobowiązany jest dostarczyć Produkt na swój koszt na adres podany w punkcie 2. Regulaminu, z dopiskiem „Reklamacja”.
  • Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, zostaną zwrócone natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Sklep Internetowy Phytoseo.pl nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  • Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokument zakupu.
  • Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację Towaru lub reklamację związaną z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta, w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku konieczności przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz, termin ten może zostać wydłużony, o czym Klient zostanie poinformowany.
  • Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Produktu Klientowi lub przed upływem terminu przydatności produktu deklarowanego na opakowaniu. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Produktu na wolny od wad przedawnia się z upływem roku licząc od dnia stwierdzenia wady, jednak bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem terminu, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
  • Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za wady powstałe wskutek niewłaściwego użytkowania produktu przez Klienta.
  • Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą uwzględniane tylko wtedy, gdy w DZIEŃ DOSTAWY zostaną zgłoszone kurierowi lub w najbliższym oddziale firmy kurierskiej i wraz z kurierem spisany zostanie protokół szkodowy, na którym wyszczególniony zostanie towar uszkodzony. Reklamacje zgłoszone po tym terminie będą w 100% rozpatrywane negatywnie. Ponadto Klient ma obowiązek przesłania kopii protokołu szkodowego do Sprzedawcy.
  • Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może składać w dowolnej formie. Sprzedawca prosi o ich przesłanie na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w punkcie 2. Regulaminu. W zgłoszeniu należy podać imię i nazwisko Klienta, numer zamówienia, opis wady produktu oraz preferowaną formę rozpatrzenia reklamacji.
  • Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w punkcie 2. Regulaminu.

10. GWARANCJA

  • Towary oferowane w Sklepie Internetowym Phytoseo.pl są objęte gwarancją producenta towaru lub sprzedawcy. W przypadku reklamacji należy kontaktować się z serwisem wskazanym w karcie gwarancyjnej (jeśli takowa występuje) lub bezpośrednio ze Sklepem Internetowym. Podstawą wszczęcia procedury jest dowód zakupu, który otrzymuje się wraz z zamówionym towarem.

11. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
  • Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, lecz w przypadku umów zawieranych z Klientami będącymi Przedsiębiorcami Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta będącego Przedsiębiorcą.
  • Zabrania się korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zakłócający jego prawidłowe działanie.
  • Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy. Kopiowanie w całości lub fragmentów informacji zawartych na stronie Sklepu Internetowego phytoseo.pl bez wyraźnej, pisemnej zgody Sprzedawcy jest zabronione. Dotyczy to zarówno treści tekstowej, jak i graficznej.
  • W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie.
  • Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim, dlatego też, prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta.
  • Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 7 dni od dnia opublikowania na Stronie Internetowej Sklepu. W razie, gdy Klient nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę, co skutkuje rozwiązaniem umowy.
  • Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.03.2024 r.